ŽENE PODUZETNICE Allianthe aromaterapija – brend koji je izrastao iz jednog problema!

IZVOR: Allianthe aromaterapija

Vinkulja.hr Vam donosi seriju priča o uspješnim poduzetnicama, ženama koje dokazuju da se može raditi i živjeti i u svom poslu uspjeti i u našem gradu i županiji. Za neke ste možda već čuli, za neke ćete možda tek saznati, ali svaka od njih hrabro plovi poduzetničkim vodama. Danas Vam predstavljamo Jasminku Šarić, ime koje stoji iza brenda Allianthe aromaterapija.

 

PIŠE: Helena Valentić

Jasminka, molim Vas da ukratko predstavite Vaš posao, Vaš brend. Kako je sve počelo?

– Počelo je 2013. godine kada sam zbog zdravstvenih problema u obitelji tražila rješenje koje bi nam moglo pomoći i tako sam se zainteresirala za eterična ulja i ljekovito bilje. Imala sam sreću da se moj stric bavi homeopatijom te sam na njegov savjet upisala školovanje za aromaterapeuta. Aromaterapija je grana fitoterapije, bavi se kontroliranim korištenjem eteričnih ulja u svrhu očuvanja zdravlja te liječenjem i prevencijom bolesti na svim razinama čovjekovog postojanja. Školovala sam se u SAD-u, te po završetku školovanja postala punopravna članica krovne svjetske federacije profesionalnih aromaterapeuta IFPA-e. Nakon toga sam nastavila dodatno usavršavanje, te sam paralelno stekla i zvanje specijalistice za sigurnost eteričnih ulja. Najkraće volim reći da su Allianthe proizvodi podrška iz prirode.

Što je presudilo da ste se odvažili krenuti u vlastiti posao? Je li sama priroda Vašeg posla bila otegotna ili olakotna okolnost da Vam ljudi poklone povjerenje?

– Prvi i jedini cilj mi je bio pomoći suprugu i uopće nisam razmišljala o pokretanju vlastitog brenda. Međutim s vremenom sam se zaljubila u aromaterapiju i ljekovito bilje i jednostavno se sve poklopilo. Vjerujem da je Allianthe jedini brend u Hrvatskoj koji zapravo prakticira kliničku aromaterapiju. To je vrsta aromaterapije kod koje se etrična ulja i biljni pripravci koriste za poboljšanje općeg stanja te olakšanja nekih zdravstvenih teškoća.

Moram istaknuti da naši proizvodi ne liječe i nisu lijekovi, ali se izvrsno nadopunjuju uz redovitu liječničku terapiju i moram se pohvaliti da su osim zadovoljnih korisnika to prepoznali i brojni liječnici različitih specijalizacija.

Je li najteže biti poduzetnik u svom gradu? Kako ste se probili na tržište?

– Zapravo nemamo fizičku trgovinu nego svoje proizvode plasiram preko interneta, tako da nisam osjetila taj teret. Moje proizvode možete pronaći na Allianthe.com i na našoj Facebook stranici. Zadovoljni i sretni korisnici su mi zapravo najbolja reklama i najčešće novi kupci kažu da su čuli preporuku od nekog svog, poznatog i to mi zaista puno znači. Moj najpopularniji proizvod je B balm, bronhi balzam, u čiju su se učinkovitost uvjerili brojni roditelji i svima ga rado preporučam. Popularna kombinacija uz B balm je Mirišilica, koja pomaže kod nadražene sluznice nosa, što je jako korisno u ovo vrijeme prehlada i hunjavica. Osluškujući potrebe kupaca kreiramo nove proizvode, nismo orijentirani na količinu proizvoda u ponudi već na njihovu kvalitetu.

Je li podrška bližnjih najveći vjetar u leđa? Jesu li oni odlučujući faktor prilikom svake nove poslovne odluke?

– Podrška je dakako uvijek važna i bitna, ali ako osoba ima viziju i svoj cilj pred sobom mislim da je važno slijediti svoje snove. Uz podršku je to svakako lakše i ugodnije putovanje, ali biti ustrajan i dosljedan svakako će nas dovesti do cilja i bez podrške. Moji bližnji iz početka nisu znali za moju viziju, ali s vremenom su postali važan i velik dio nje i trenutno je svaka nova  odluka jasno prezentirana i donosimo je zajedničkim snagama. Udružili smo se suprug, kći i ja, pa evo koračamo kroz realnost hrvatskog poduzetništva.

Iz Vaše perspektive, koja je prednost žena u poduzetništvu?

– Prednost žena u poduzetništvu je svakako vise empatičnosti i brige, a posebno je prednost to što su zbog postojećih predrasuda žene predanije svom poslu i zbog toga uspješnije i prihvaćenije od strane kupaca kao zaštitno lice svoga brenda.

Motivacijska poruka za nove, ali i postojeće poduzetnice.

– Motivacijska poruka – sreća prati hrabre! I svakako ona: nije sramota pasti, sramota je ne htjeti se ustati!