
Omiljeno posuđe mnogih domaćica, popularni Tupperware, napušta hrvatsko ali i europsko tržište. Naime uprava ove američke tvrtke odlučila je strateški restrukturirati svoje poslovanje i u budućnosti se okrenuti prema tržištima Srednje i Sjeverne Amerike, zatim Brazila, te Kine i Indije.
Odluka je iznenadila i kupce i konzultante, a mnogi smatraju da je poslovno neopravdana jer su europske tvrtke bilježile jako dobre rezultate koji su bili i iznad postavljenih prodajnih ciljeva. Hrvatsko tržište službeno je prestalo s radom 8. siječnja 2025. kada je istekla licenca za prodaju u Europi, a Njemačka je svoje narudžbe zaključila još krajem 2024. godine.
Hrvatska je zadnje narudžbe slala 5. siječnja, što znači da su naše domaćice imale najviše vremena za uhvatiti pokoji proizvod koji je još ostao na skladištu. Procjenjuje se kako je oko 350 radnika i čak 100.000 konzultanata ostalo bez posla, a svoju oproštajnu poruku kupcima službeno je uputio Mustafa Halilović, direktor Tupperware za istočnu Europu koji se zahvalio svim suradnicima koji su bili dio velike Tupperware obitelji.
Kako doznajemo od lokalnih Tupperware konzultantica, nema više službene prodaje niti naručivanja, ali proizvodi sa skladišta bi trebali biti dostupni dok se ne potroše sve zalihe. U svakom slučaju ovo je kraj jedne kulinarske priče koji će mnoge rastužiti.