
Bogata obrtnička i industrijska prošlost nešto je što je krasilo i krasi Vukovar. Upravo kako bi se odalo priznanje tim uspješnim vremenima, ali i poticaj novim generacijama u vukovarski Gradski muzej upriličio je izložbu ‘Slika koja govori: dizajn, razvoj i ikonski status poznatih talijanskih brendova‘.
Izložba je podijeljena u 20 izložbenih ploča dizajniranih od strane MUMIT-a koje prikazuju evoluciju nekih od najvažnijih talijanskih brendova u sektorima hrane i pića (Algida, Campari, Ferrero, Illy, Martini, Peroni), automobilskoj industriji (Ferrari, Lamborghini, Maserati), modi (Bulgari, Gucci, Versace, Zegna) i koje ilustriraju djelatnost dva autoritativna talijanska dizajnera (Armando Testa i Achille i Pier Giacomo Castiglioni), naglašavaju iz Muzeja.

Svi koji posjete ovu izložbu koja će biti dostupna do 28. veljače u Galeriji Oranžerija, osim istraživanja talijanskih brendova i dizajna moći će saznati i o važnosti kružne ekonomije u poslovnim strategijama te poticanju održivosti i recikliranju u drvnoj industriji.
Izložba je upriličena uz pomoć Kulturnog društva MUMIT koje je osnovano 2015. s ciljem doprinosa produbljivanju i valorizaciji ogromne grafičke baštine talijanskih tvrtki i predstavlja veliku vizualnu dokumentaciju temeljenu na preciznom povijesno-grafičkom istraživanju evolucije, promjene i restilizacije glavnih talijanskih brendova.

Autorski tim čine Museo del Marchio Italiano, Nasrin Mohiti Asli (arhitektica i talijanska dizajnerska ambasadorica za Hrvatsku), CALLIGARIS S. p. A., FLORIAN S. p. A., uz generalnog sponzora Barilla grupe.
O značaju ove izložbe govori i posjeta veleposlanika Italije u Republici Hrvatskoj Paola Trichiloa kojeg je tijekom jučerašnjeg dana ugostio i predsjednik Gradskog vijeća Željko Sabo s kojim je porazgovarao o povijesti i budućnosti Vukovara, gospodarskim i turističkim prilikama uz zaključak kako se međusobni odnosi i suradnja u budućnsoti trebaju dodatno osnaživati.
