Članice Erasmus+ tima OŠ Vladimira Nazora Josipa Sudarević i Julija Dujić na edukaciji u Barceloni

U vinkovačkoj OŠ Vladimira Nazora završene su treće mobilnosti u okviru Erasmus+ KA1 projekta e-KIDS (Edukacija za kreativnost, inovaciju, digitalizaciju i socijalne vještine). Na njima su sudjelovale učiteljica Glazbene kulture Julija Dujić i knjižničarka Josipa Sudarević koje su u okviru programskih aktivnosti boravile u Barceloni gdje su u organizaciji Europass Teacher Academy sudjelovale na tečajevima Creative Strategies for Language Teachers: Make it Easy, Make it Real! i A Satisfying School experience: strategies and skills for teachers“.

Josipa Sudarević na strukturiranom tečaju pod nazivom „Creative Strategies for Language Teachers: Make it Easy, Make it Real!“ („Kreativne strategije učenja za nastavnike jezika: Olakšajte, učinite stvarnim!“) učila je o pravilnoj integraciji različitih obrazovnih alata kako bi se podržao stil učenja svakog učenika i time potaknula njihova motivacija, primjenom Teorije višestruke inteligencije.

– Kroz teorijski i praktični dio usvojila sam znanje o različitim tradicionalnim i digitalnim alatima koji pomažu u razvoju jezičnih vještina učenika kroz pričanje priča, glazbu, kino, umjetnost i kreativnost. Upoznala je neke od najrelevantnijih aktualnih teorija lingvistike i psiholingvistike, primijenjene na podučavanje jezika i učenje jezika, stječući praktično iskustvo u najboljim trikovima za postizanje angažmana učenika. Također, ovom edukacijom naučila sam kako pouzdano integrirati različite strategije utemeljene na istraživanju u svoje nastavne planove i održavati učinkovito okruženje za učenje na satu jezika – rekla je Josipa Sudarević.

A Julija Dujić na strukturiranom tečaju „Europass Teacher Academy“ („Zadovoljno školsko okruženje: Strategije i vještine za nastavnike“) spoznala je kako što dinamičnijim i kreativnijim okruženjem u učionici potaknuti i stimulirati učenike za učenje.

– Imali smo razne aktivnosti i izmjenjivali iskustva usmjerena na samopoštovanje učenika, na to kako povećati njihovu uključenost u proces nastave te kako ostvariti što veću povezanost i suradnju između nastavnika, učenika i njihovih obitelji. Tečaj je pomogao u razumijevanju, prepoznavanju i borbi protiv ranog napuštanja škole, negativnog odnosa između škole i obitelji i ranih znakova izgaranja nastavnika, a sadržavao je razne radionice kreativnosti, poboljšane komunikacije na relaciji nastavnik-učenik-roditelj te favoriziranju smislenog školskog iskustva. Ovo putovanje i edukacija bilo je veliko iskustvo i nezaboravan doživljaj! Podrazumijeva se kako ćemo sve naučeno primjenjivati u našem radu, prenijeti našim učenicima, ali i kolegama – naglasila je Julija Dujić.

Na tečajevima su osim hrvatskih sudjelovali i učitelji iz Danske, Litve, Latvije, Grčke, Mađarske, Slovenije, Poljske, Španjolske, Finske i Njemačke. Istovremeno je to bila prilika i za sklapanje novih prijateljstava, kao i mogućih budući suradnji. Ali i za obilazak brojnih znamenitosti i turističkih atrakcija Barcelone, uključujući i legendarni stadion Camp Nou.