Naočale inspirirane Vinkovcima

Grad. Prirodne ljepote oko nas. Građevine. Ljudi. Mjesto koje zovemo domom. Spoj prošlosti i sadašnjosti u jednoj fotografiji. Što uistinu cijenimo i volimo, to želimo i vidjeti. Vodeći se tom idejom, suradnjom Optike Marko i digitalne platforme We love Vinkovci, nastala je jedinstvena image kampanja, prezentirana s razlogom u vrijeme Vinkovačkih jeseni, koja ne može proći nezapaženo.

Sve ćete shvatiti prošetate li malo gradom – centrom grada, Zvonimirovom i Genscherovom ulicom ili bacite oko na jumbo plakat pored Croduxa na relaciji prema vinkovačkom Kauflandu. Ili još jednostavnije, pogledate li oglasne stupove po gradu te izlog poslovnice Optike Marko na adresi Glagoljaška 2a. Kreativna i puna pozitivnih emocija, ova image kampanja šalje važnu poruku.

VINKOVAČKA OPTIKA

Već duže vrijeme Optika Marko svoj brend gradi na temu Vinkovaca želeći se istaknuti u masi drugih optika. Na društvenim mrežama već je prisvojila epitet “vinkovačke optike”. Tako se pod jednim hashtagom (#vinkovackaoptika) može naći preko stotinu objava Optike Marko koje ne samo da pokazuju njihove novitete i ponudu, nego i informiraju ljude o zdravlju očiju, važnosti pravilnog odabira kvalitetnih očnih pomagala, kontrolama vida i ostalim relevantnim stvarima iz područja optike.

Optika Marko može se pohvaliti s preko dvije tisuće modernih dioptrijskih okvira raznih renomiranih svjetskih kuća u svom prodajnom asortimanu, sve s ciljem da ostvare želje apsolutno svakoga klijenta.

VINKOVAČKE NAOČALE

Kada se govori o željama klijenata, vrlo važna stavka bude i iznos koji je kupac spreman izdvojiti za naočale. Iz toga razloga, Optika Marko nudi dioptrijske okvire različitog cjenovnog ranga, no neupitne kvalitete.
Uvijek radeći u smjeru obogaćivanju prodajnog asortimana, vlasnik Marko Slipčević ostvario je suradnju s proizvođačima dioptrijskih okvira koji dozvoljavaju brendiranje istih po vlastitim idejama i željama optike. Tako je Optika Marko otišla korak dalje te odlučila biti, kao vinkovačka optika, poznata i po vinkovačkim naočalama.

WE LOVE VINKOVCI DIGITALNA PLATFORMA

Za brendiranje “vinkovačkih naočala” najlogičniji izbor bio je logotip #❤inkovci, digitalne platforme We love Vinkovci koja na društvenim mrežama (Instagramu i Facebooku) broji preko 40 tisuća pratitelja. Tako se rodila suradnja Optike Marko i We love Vinkovci koja je prezentirana kampanjom VOLI ŠTO VIDIŠ.

“Dioptrijski okviri označeni logotipom #❤inkovci raznoliki su po oblicima i bojama pa se tako mogu naći klasični, pravokutni, deblji i tanji okviri, u pastelnim, tamnijim ili pak intenzivnim bojama poput crvene, žute i ljubičaste. Izrazito su visoke kvalitete, a cjenovno vrlo pristupačni.”

Marko Slipčević, vlasnik Optike Marko

LOKALNA KAMPANJA VOLI ŠTO VIDIŠ

Plakatima po gradu i izlogu poslovnice, velikim jumbo plakatom te najavama na društvenim mrežama, željeli su, kako kaže vlasnik Optike Marko, pokazati da imaju puno toga za reći. Vid nije nešto što treba olako shvaćati – najvažnije osjetilo jest upravo vid kojim primamo veliki broj informacija u svakodnevnom životu. Ukoliko je vid narušen, a ništa se ne poduzima, razvijaju se simptomi bolova u očima, peckanje očiju, glavobolje, zamagljenost slike i brojni drugi. No, svi znaju da je sa zdravstvene strane to štetno, stoga su ovom kampanjom iz Optike Marko htjeli pokazati nešto o čemu ljudi manje razmišljaju – koje sve lijepe prizore oko sebe ljudi s nepravilnostima u vidu propuštaju jer je svijet, zaista, vrijedan gledanja.

“Naš je grad prepun ljepota vrijednih divljenja. Treba uživati u pogledu na prirodu, ljude, građevine i spomenike koji nas okružuju, treba voljeti što vidimo i vidjeti što volimo.”

We love Vinkovci

Ako nas sitne nepravilnosti u tome spriječavaju, Optika Marko nudi besplatnu digitalnu kontrolu vida uz oftalmološko savjetovanje te u slučaju refrakcijskih grešaka propisuju se korekcijske naočale. Klijent, između brojnih, sada može izabrati i #❤inkovci naočale te vidjeti više i vidjeti bolje (i uz to, na poklon, dobiti simpatičnu razglednicu).