Poznata tvrtka pokrenula nagradni kviz kako bi ukazala na problem bacanja hrane

Ilustracija/PEXELS

Bacanje hrane ozbiljan je društveni, humanitarni, ekološki i ekonomski problem današnjice koji doprinosi socijalnim nejednakostima, negativno utječe na okoliš, doprinosi klimatskim promjenama te troši vrijedne resurse, dok mnogi ljudi, u Hrvatskoj i diljem svijeta, žive u uvjetima siromaštva i gladi, navodi se u objavi Dukata koji se s problem bacanja hrane sustavno bavi gotovo čitavo desetljeće.

Stoga je prošle je godine pokrenula edukativni projekt „Hrana se ne baca“. Cilj ovog projekta je educirati hrvatske građane o važnosti i načinima smanjenja bacanja hrane u svakodnevnom životu. Naime, segment kućanstava u Hrvatskoj generira čak 76% ukupnog otpada od hrane, što je znatno iznad prosjeka EU (53%) i globalnog prosjeka (61%). Istovremeno, svaki peti Hrvat živi na rubu siromaštva. Ovi alarmantni podaci potaknuli su Dukat da pokrene edukativni projekt koji želi podići svijest o odgovornijem odnosu prema hrani te, u konačnici, smanjiti količinu otpada od hrane.

Povodom godišnjice projekta, Dukat predstavlja interaktivni online natječaj „Do posljednje mrvice“, koji građanima omogućuje provjeru i nadogradnju znanja o važnosti i načinima smanjenja bacanja hrane u svakodnevnom životu. Najuspješniji sudionici ovog edukativnog, interaktivnog kviza osvojit će praktični dar Dukata – rolu od organskog pamuka s premazom od pčelinjeg voska za višekratno zamatanje hrane. Ova održiva zamjena za jednokratne prozirne i aluminijske folije ne samo da pomaže očuvati svježinu hrane, već i pridonosi smanjenju otpada. Nagradni natječaj otvoren je do 23. listopada.