Spektakularan početak kampanje „Domaće je naše”; bundeva teška 674 kg i tikva duga skoro tri metra!

Agro-klaster d.o.o. Vinkovci u suradnji s Vukovarsko-srijemskom županijom i Turističkom zajednicom Vukovarsko-srijemske županije pokreće promotivnu kampanju pod nazivom „Domaće je naše“ i porukom „Okusi najbolje“. Kampanju je započela danas u vinkovačkoj pješačkoj zoni akcijom „Naša bundeva i jabuka su zdrava hrana“.

– Svrha kampanje je promovirati tradicionalne, domaće, slavonske i srijemske proizvode, upozoriti na potrebu mijenjanja prehrambenih navika te ukazati na pozitivne zdravstvene, gospodarske i demografske efekte takvog, nazovimo ga lokalpatriotskog, pristupa vlastitoj prehrani – rekao je Zdenko Podolar, direktor Agro-klastera d.o.o. koji je napomenuo i to da je cilj dodatno potaknuti naše sumještane, ali i sve druge potencijalne kupce, na kupnju upravo tih proizvoda jer ćemo na taj način najefikasnije pomoći našim obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima i svim drugim, malim proizvođačima hrane, da ono što proizvedu lakše prodaju i da im trud kojeg ulažu jamči pristojnu egzistenciju.

Današnjem događaju u pješačkoj zoni nazočio je i vukovarsko-srijemski župan Damir Dekanić.

– Domaća hrana, proizvedena u našoj županiji, je cijenjena i prepoznata kao kvalitetna, dobro je i plaćena, ali problem je u tome što neke sirove i neprerađene proizvode šaljemo dalje, pa ih onda prerađene kupujemo po znatno višim cijenama. Želimo da to sve ostane ovdje, to je put opstanka, moramo naučiti voljeti, cijeniti i kupovati svoje. Presretan sam kad vidim ovu dječicu (polaznici Dječjeg vrtića „Vladimir Nazor”, op. a.) kako se raduju svemu ovome što smo upriličili – naglasio je Dekanić.

Posebno zanimanje na prigodnom štandu privukla je golema bundeva, hrvatska rekorderka teška čak 674 kilograma, uzgojena u Baranji, a predstavljena na nedavnoj 15. Jesenskom tovarničkom festivalu. Zanimljivo je bilo vidjeti i najdužu hrvatsku tikvu od respektabilnih 295 centimetara, uzgojenu u Lovasu!

Inače, kampanja će biti provođena do kraja 2021. i tijekom 2022. godine, a ista podrazumijeva organizaciju različitih manifestacija, medijskih predstavljanja, oglašavanja putem jumbo plakata, društvenih mreža i drugih marketinških platformi.

– U kampanju želimo aktivno uključiti općine, gradove, škole, vrtiće, medije, građane i sve one koji svojim angažmanom mogu doprinijeti realizaciji zacrtanih ciljeva – dodao je Podolar umjesto zaključka.